søndag 20. januar 2008

Bursdagskort

Fått laget noen flere bursdagskort:



6 kommentarer:

Beata Ewa sa...

Nydelige kort, Ruth! Herlige, varme farger og flotte oppsett! Du er helt enestående!!
Digger det første med Stempelglede-dama!

Ha en fortsatt god helg!!

Tonje sa...

Hvis jeg får lov så legger jeg bloggen din til bloggen min.

Det er kjempefint at du har startet med blogg så vi har en "Edens hage" vi kan komme å hvile i. Du lager så praktfulle, fargerrike og herlige kort Ruth!

Elisabeth sa...

hei hei
åååå så fine kort du har laget. det første var jo bare helt fantastisk nydelig.

ha en fin og kreativ uke
klem fra elisabeth

Annie S sa...

Hei Ruth

Nå er det altfor lenge siden jeg var her inne. Jeg måtte virkelig bla med nedover for å se på alt det flotte du har laget. Du er flink med detaljer - virkelig.

Klem

Hilde sa...

Hei Ruth. Så flott kort med katt og hund ikke minst nydelige farger. Legger deg gjerne til i min blogg hvis det er ok.
Hilde

Else Irene sa...

Kjempelekre kort i varme farger!!

Og tusen takk for awarden!!

Klem, elsi

Sider