lørdag 23. februar 2008

DT-kort....og litt til....

Ja dagene og ukene bare flyr avgårde! Skulle hatt dobbelt så mangen timer i døgnet, men det hadde vel vært likedan fordet om :) De siste ukene har jeg hatt en kraftig opprydning i hobbysakene mine....og alle feilkjøp jeg gjorde i starten da jeg tok litt av med denne hobbyen. Fant ut at det var for dumt å kaste mye av det selv om det var alt fra bokser til oppbevaring til stempler og papir, så jeg har solgt både på Gandaltreffet og på Rubberstampsforumet. Og jammen har jeg fått bort nesten alt! Men du å du så mye tid det går til å oppdatere, pakke, sjekke innbetalinger og poste alt dette her.....men deilig å ha fått bort noe fra samvittigheten. Har allikevel greidd å få laget 18 innbydelser til en konfirmasjon, og litt kort utenom!

Har laget litt kort for Ingvild på Hobbyscrap....de kommer i de første innleggene. Stemplene jeg har brukt på dem er fra Kort og Godt. Her har jeg kost meg med å prøve meg på både stempler og papir jeg ikke hadde kommet på å velge selv.....så det var kjempemorro med litt andre ting. Har både prøvt meg med skalpell og skjære ut blomster fra pyntepapir, og nål og tråd til å sy fast både knapper og fastenater. Bare spør dersom dere lurer på noe, orker ikke skrive lange beskrivelser i dag kjenner jeg *flau*

I går dro jeg rett etter jobb til Iren sammen med Bjørg og Nina og hadde en kjempetrivelig ettermiddag der vi fikk malt litt motiver. Er helst svamping og sånne stifter fra Cut & dry det går i for tiden, det er jo bare såååå morro. Fikk endelig prøvd og fargelegge noen av Sarastemplene og Faire Poppets jentene som jeg har fått tak i, og klør i fingrene etter å prøve å få lage kort av dem. Men det skal jeg kose meg med i kveld. Har hele helgen alene sammen med pusen uten noen som helst planer, og har startet helgen med å stå opp klokka 5 i dag og bare kost meg her på nettet med en laaang frokost...ryddet litt og i full gang med klesvask....her ser ikke ut etter salg og rydding i det siste, så nå skal jeg få bort siste rest og vaske og shine opp kåken før jeg bare skal kose meg med kortlaging resten av helgen!

Ha en deilig helg alle sammen!!!!!!




1 kommentar:

Gunn Marit sa...

Hei Ruth, håper du får laget masse kort i løpet av helgen!! Godt å få ryddet litt opp i sakene sine. Utrolig nydelige kort du har laget igjen. Ble jo ganske stilig den blomsten du skar ut. Litt av en utfordring du fikk der :) Flotte og kretive detaljer du bruker. Du er kjempeflink, ikke rart du har mange som bestiller fra deg! Ha en fin uke!!

Sider