søndag 3. februar 2008

Utfordret.

7 Avsløringer...

Jeg har fått en utfordring Inger Marie og Snuppeline
Tusen takk, så snill dere er :0)
Slik lyder utfordringen.
Link til den som har utfordret deg.
Fortell 7 sannheter om deg selv.
Utfordre 7 personer.
Legg igjen beskjed hos de du har utfordret.
Her kommer de 7 avsløringene!!

1: Jeg liker egentlig å sove lenge om morningen selv om jeg sjelden gjør det. Typen min pleier å spør når jeg sto opp i dag....for så å fullføre setningen selv med at "du har vel sovet frempå heeeelt til 7 i dag. Jobber jo som frokostkokk og pleier jo da stå opp halv5-5.

2: Prøver å lage julekort hele året for å unngå for mye stress rett før jul.

3: Har en katt som egentlig er naboens katt, men som har flyttet en etasje opp til meg....og den kaller jeg for Lillemor.

4: Er egentlig veldig ryddig og systematisk.....men har slitt litt med det etter jeg begynte å lage kort.....har derfor som mål i 2008 å skjerpe meg på det.

5: Er mest kreativ når jeg har det ryddig rundt meg og gjerne også under press.

6: Fikk en S på vitnemålet da jeg gikk ut av grunnskolen, og det var i forming.

7: Er DT-medlem hos Hobbyscrap på Lura.

Utfordrer 7 nye ;

Solveig
Nina
Jorunn
Monica
Ingvild
Hege
Elsi

Ingen kommentarer:

Sider