torsdag 1. mai 2008

En aldri så liten oppdatering!

Ja, nå har jeg fått så mangen kommentarer på at jeg ikke har oppdatert bloggen min på leeeenge, at nå var det på tide! Først av alt må jeg takke så mye for både kommentarer og awarder....sender de herved videre til alle jeg kjenner.....ingen nevnt, ingen glemt ;) Og tegninger kan dere vente lenge på....hehe....tror neppe de tåler dagens lys, og har heller blitt lite tid til å øve videre også.

Har vært mye bestillinger den siste måneden, og det er jo bare kjekt, iallefall så lenge jeg klarer å få dem ferdige i riktig tid. Det går mest i konfirmasjonskort. Og de fleste synes det er stas å kunne ha på personlig bilde av konfirmanten, så da har det blitt en del av det :) Har lagt ut en det meste av kortene jeg har laget i April.

Utenom så har jeg og Nina vært på messe i Lillestrøm. Du og du som vi koste oss! Fikk handla masse nytt stæsj, papir og kartong hadde vi bestemt oss for på forhånd at vi ikke skulle bruke tid på. Så det ble kun ett par blokker, ikke enkle ark. Vi hadde bare til rådighet nesten 4 timer før messa stengte lørdagen da vi kom bort dit midt på dagen. Brukte aaaaltfor mye penger, men til forsvar så var 1,5 år siden jeg var på messe sist.

Etter shoppingen var det rett på "nattscrappen" som vi hadde meldt oss på på forhånd. Kikket litt på det vi hadde shoppet. Skravlet med gamle og nye kjente,og hadde det kjempemorro. Fikk gått litt rundt bordenen og kikket litt på hva andre laget og hentet litt tips og ideer. Veldig morro.

Vi var temmelig slitne da vi sjekket inn på hotellet på Gardermoen klokka halv ett om natta. Og da måtte vi pakke ut og se alt vi hadde kjøpt, sitte med bena høyt og kose oss med hver vår kaffe og drøs. Så vi var vel ikke i seng før nærmere halv 3. Nok en gang Nina, tusen, tusen takk for en knallkjekk helg sammen med deg! Dette må nok gjentas flere ganger! Og endelig har jeg funnet noen som holder ut snorkinga mi....hehe.

Her er bilde av det jeg handlet:






I går var vi på Design Team Treff hos Hobbyscrap. Og det var også en kjempetrivelig kveld! Fikk montert alle stemplene som jeg kjøpte forrige helg. Stemplet opp en del motiver på akvarell. Nina lærte meg "gnikk og sprut"-teknikken. Og så fikk jeg prøvd litt de nye stemplene til Ett Trykk. Fikk laget 4 slike bakgrunner som bare venter på å bli montert. Utenom fikk jeg så vidt prøvd meg på å male litt med distress. Har lyst å få lært dette skikkelig, blir så fint.

Så jeg var storartet fornøyd med kvelden, fikk gjort mye syntes jeg selv. Var i seng halv 4, og helt skutt....da hadde jeg vært oppe siden halv 5 dagen før.

I dag går fridagen til bestillingskort. Har 13 på lista akkurat nå....prøvd og holdt tellinga denne uka, men har ikke før begynt å minke på den før den vokser igjen.....men satser på å får gjort en del i dag og i morgen, for da skal jeg også ha en dag avspasering...jippi! (takk snille Tom Ove som ga meg fri!)

Og jammen er det 1. mai i dag.....her i Stavanger er vårsleppet for motorsykler i dag, og det kjørte nettopp en hel gjeng som sikkert skulle til start-stedet forbi nettopp....sikkert 30 sykler. Er ett av de sikre vårtegnene her i Stavanger det.

Ha en flott dag alle sammen!!!!

1 kommentar:

Nina I. sa...

Jippi!!!!!!!

Endeligt ein oppdatering!! Ja ja... den som vente på någe godt vente ikkje forgjeves hette det. Og det stemme!!!
Tusen takk tebake for ei fantastiske helg samen med deg i Oslo*knib* Storkoste meg heila helgå. Og me fekk jo tid te å shoppa litt og;o)

Ha ei strålande helg Ruth!!

Sider