torsdag 8. mai 2008

Sommeren er her!

Ja, endelig er sommeren kommet for fullt! Var 20,5 grader ute når jeg kjørte hjem fra jobb i dag! Har dessverre ikke hatt all verden tid å nyte det enda, men til helgen er det 3 dager fri og hjem "te na mor"....så rekner med det blir litt hobbylering ute i sola da.

Tusen takk for kommentarer! Ja, Hege, du ga meg ett spark bak at jeg måtte oppdatere bloggen min, og det har jeg da gjort....iallefall med kort....om jeg ikke har skrevet så mye. Og Kirsten, nok en gang takk for turen ned til togstasjoenn, kjempesnilt av deg! Og kjempehyggelig og møte dere alle sammen igjen!

Jeg og Nina har allerede meldt oss på stortreff i slutten av August, så håper å treffe dere alle igjen da! Fly og hotell er booket, så vi reiser uannsett om treffet blir eller ikke. Ikke feil med en weekend i Oslo uannsett....:)

Begynner med ett kort jeg laget på Stavangertreffet i Januar. Stempelet heter Rosie og er ett Faire Poppets stempel, Kari Asdal/North Star Stamps selger disse. Har stemplet på glossy og fargelagt med distress og svamp.

Ingen kommentarer:

Sider