onsdag 16. juli 2008

Post-It Bøker





7 kommentarer:

mo9ca sa...

Så utrolig stilige bøker!!! *dåne*
Du lager så masse fint, og det er en fornøyelse å kikke her inne i bloggen din!!

*klem*

Sivic sa...

Lekre...lekre ; )
Kjekt å se mere nytt i bloggen din ; )
Ha en fortsatt fin sommer !!

Solveig sa...

Så mye flott du har fått laga!!!
Herlige farger......
Ha en fin sommer!

Elisabeth sa...

heiiiiii
åååååååååå fy søren såååååå masse fint du har laget. blir helt satt ut jeg altså. Det ene flotte kunstverket etter det andre.. Den spiralmåneds albumen som du har laget lenger nede... hvordan har du fått til de rundingene innover i boken der måneden står? Kjempe lekkert altså;)

Ja god sommer i regnværet ja... det er jo bare så himmelen har åpnet seg helt her jo... Vi hadde veldig tidlig ferie.. Var 2 uker i Romania og siste uken på hytta, så vi var faktisk heldige med været;) fint i tre uker. Håper solen skinner litt på deg også i sommer..

Klem fra Elsisabeth

Ruth sa...

Bursdagsbøkene har ikke spiral, men jeg har sydd dem sammen i ryggen med sånn vokset tråd. Jeg har klippet halvsirklene på selve lommene i boka. Og på tagene har jeg brukt en sirkelpunch og en ovalpunch....laget litt forskjellige. Og så har jeg bare limt dem på, en på hver side av tagen, da jeg har en mnd i året på hver side av tagen.Stemplene jeg har brukt inni boka er fra AA-Design. Og bildene er fra Lisa's Altered Art.

Hannemor: sa...

Heisann
Det er vist lenge siden jeg har vært innom her.....

NYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!
Og det er er alt her inne..


Hilsen Hannemor
ps:.... kan jeg får legge linken til din blogg i min blogg...??

Karen sa...

Aldeles nydelige disse små bøkene dine!!

Sider