søndag 9. november 2008

Jeg har ikke vært så flink å oppdatere her i det siste, tiden har ikke strukket til. Men jeg har allikevel laget en del kort, så jeg kommer til å legge ut litt og litt fremover.

Forrige helg hadde Bjørg og meg stand på PWC-messen på Sola. Det var kjempekoselig, mangen kjente fjes både fra kortlagingsmiljøet, gamle skoledager og tidligere kollegaer som stakk innom. Veldig hyggelig! Takk for at dere tittet innom det lille bordet vårt nede i kroken!

I tillegg så hadde jeg meldt meg på Papirfest som skulle være hele helgen. Jeg fikk med meg en del fredag-kveld, men da var jeg så sliten at Nina ba meg komme meg hjem ett kvarter før de skulle avslutte, for jeg var visst på en annen planet enn de andre...hehe..det eneste jeg fikk gjort den dagen var å punche ut snøkrystaller. Lørdag på dagen var jeg der, og nesten hele søndagen.Jeg fikk laget 11 minikort, 10 x 10 cm, skal legge ut bilde av dem senere. Søndagen klarte jeg også å punktere med bilen, men hva gjør vel det når enn har venninner som Elsi!? Tusen tusen takk nok en gang Elsi for at du hjalp meg å skifte til det kule gummihjulet *fnis* Du er jammen meg alltid en reddende engel!!! *klem*

Siden det er farsdag i dag så kommer her ett farsdagskort:





Lørdagskvelden oppi alt dette her var jeg på innvielsesfest hos Inger og Anne Jorunn! Kjempefin leilighet dere har fått dere! Og tusen takk for en flott fest! Hadde det kjempemorro til langt uti de små timer. Kunne nok holdt ut lengre også hadde det ikke vært for at den ene husverten begynte å bli litt sliten....*kremt, Inger*...hehe. Men jeg har vel mer eller mindre brukt hele uka på å komme heeelt til hektene igjen, før det begynte med forkjølelse fredag, så nå er jeg helt snylta.

Her er kortet vertskapet fikk av oss sammen med en kjøkkenkniv :



Og i går var det hjem til "na mor" en snartur og til ant-eldste søsteren min som fyllte 40 år! Gratulerer nok en gang med dagen i går Gunn!!! Beklager at jeg dro hjem så tidlig, men siden jeg ikke var helt i form var det like greit jeg dro hjem med "na mor" før dere startet dansen på bordene....eh....hehe.

Fremsiden av bursdagskortet til søster:



Innsiden:



Baksiden:

3 kommentarer:

Tove sa...

Ååå, så herlige kort!!

Casa Ottman sa...

Hej Ruth
Jag hoppas att det är okej att jag visar dina superfina bubbekort som du gjort i min blogg ?
Om det ikke är okej så säg till mig. Kari Asdahl skickade mig bilder på dina fina kort :)
Hälsningar
Helena Landstoken.se

Inger Marie sa...

Nydelige bursdagskort til søsteren din.
Tøft farsdagskort og innvielsekort.
Hørtes ut som du hadde hatt en travel helg!!
God klem

Sider