fredag 1. mai 2009

1. mai

I dag er det 1. mai, og jeg har hatt fri siden jeg skal ha jobbehelg resten av helgen. Har brukt dagen godt med litt avslapping og kost meg på hobbyrommet. Kjenner jeg hadde godt av en rolig dag, bare gjøre det jeg hadde lyst til :))Og sommeren den har kommet til Stavanger, deilig med lange lyse dager, sol og varme igjen.

Har hatt en del bestillinger på personlige kort den siste tiden. Er litt kjekt også med slike utfordringer, men det tar litt ekstra tid da... Jeg pynter kortene på innsiden også, men har bare tatt bilde av fremsidene. Har ikke rukket å få tatt bilde av alle kortene, men de fleste har jeg fått med meg. I tillegg har jeg fått unna en bestilling på 10 innbydelser og 24 bordkort :))

Tusen takk til dere alle som er innom bloggen min og kikker og til dere som tar dere tid å legge igjen spor, kjempemorro!










5 kommentarer:

Else Irene sa...

Så mange lekre kort du har laget, Ruth!! Ser at Tiril fikk kort med samme tekststempelet av av oss alle tre *hihihi*

Klem, elsi

Nancy sa...

OMG så mye flott du har laget! Syns du sa du hadde slappet av litt idag, men det ser ikke sånn ut;O)
Ha ei fin jobbehelg:O)

Kjellaug sa...

Mange flotte kort her Ruth..digger de kjole kortene.Lekkre!

Maya sa...

Åhhhh guriland så lekre kort,Ruth!!
Nyydelige farger og detaljer og jeg er så imponert over bruken av bokstaver i alle fasonger og størrelser!!
Flinka!
Klemmer fra Maya:)

Lillian sa...

Kjempefine kort:))

Sider