tirsdag 15. juni 2010

Eksplosjons-minneboks/eske

Min niese's Dadda konfirmerte seg i vår, og da lagde jeg denne minne-esken med bilder til henne.

 Selve esken er laget av hvit Bazzil, og alle paneler er hvitt akvarellark. Tekstempel fra Stempelglede, og stanset ut med Spellbinders. Roser fra Wild Orchid Craft. Bånd, sommerfugler, bling og halvperler finner du hos Kort & Godt Hobby.

Alle bildene redigerte jeg til sepia/sort/hvitt, og la på litt riper og slitt utseende...i tillegg til å rive rundt alle kanter. Storkoste meg da jeg lagde denne :)

Ha en flott dag! :)


5 kommentarer:

Jonna sa...

Så nydelig! Virkelig lekkert pyntet.

Lilledesign sa...

oiiiiii, denne boksen var bare kjempelekker:)
mye flott her inne :)
legger meg til som følger:)

Riet sa...

Ohhh wowww Ruth,So beautiful,i love your details and the colours.

Hugs Riet.xx

Sivic sa...

Nydelig eksplosjonsboks!!
Ha en strålende dag!

Karen sa...

Nydelig Ruth !!

Sider