fredag 4. juni 2010

Invitasjon og bordkort til konfirmasjon

Tusen takk til alle som tar en titt innom siden min, og hjertelig takk for alle kommentarer! *klem*

Som tidligere nevnt har jeg tatt "pause" fra singelkort-bestillinger da det tar alt for mye tid, men jeg tar imot litt større bestillinger som innbydelser og bordkort. Dette krever bare en kveld eller to med forslag til bestiller, og etter det er det lett for meg å kutte opp og forberede det jeg trenger, og ta med hjem på besøk, forening eller treff slik at jeg ikke blir låst til å holde meg hjemme på hobbyrommet der jeg har alt utstyret mitt kveld etter kveld.

Her er blant annet en konfirmasjonsbestilling jeg har laget i vår.

Jeg lagde disse 3 forslagene til datteren til en tidligere kollega's konfirmasjon. Og kort nr. 4 viser hva mor og konfirmant til slutt ble enige om :) Bordkortet er til samme konfirmasjon. Alt som er brukt på kortene (med unntak av tekst som er printet på skriver) finner du hos Kort & Godt Hobby.


1 kommentar:

Sylvia sa...

Såå kjempeflotte invitasjoner og bordkort du har laga:)

Sider