søndag 29. mai 2011

Flere vintage kort

Søndag og fri.....jeg har blitt helt hektet på bøkene til Camilla Läckberg, og har dermed ikke vært så veldig kreativ på kortfronten.

Begynte med bok nr.7 helt tilfeldig "Fyrvokteren", fortsatte med bok nr. 2 "Predikanten" og nå har jeg endelig begynt på bok nr. 1 "Isprinsessen". Har fått kjøpt DVD av de 4 første bøkene, og har bare så lyst å se dem med en gang, men, jeg skal lese bøkene først :)) Om noen trenger forslag til bøker/krim anbefaler jeg dem.

Disse kortene er også laget for en stund tilbake som alt annet jeg har lagt ut i det siste. Jeg har så smått fått tatt frem Copic'sene igjen og begynt å øve meg opp igjen....kommer fort utav det med fargelegging om det går for lenge mellom hver gang.

Ha en fortreffelig flott søndag :))





Ingen kommentarer:

Sider