lørdag 12. januar 2008

Endelig fredag!

Takk for mangen koselige meldinger dere legger igjen!!!

Gunn Marit: jenta fra Stempelglede har jeg fargelagt med å svampe, på glossy, brukte Adirondac og Distres. Kjempemorro, har aldri gjort dette før nå i helgen. Og Glossy er noe jeg sjelden eller aldri bruker, men blir nok mere av dette i fremtiden.

Elsi: Skal se om jeg ikke får tatt bilde av innbydelsene og bordkortene senere når det er dagslys.

Har faktisk fått gjort litt denne uken, laget 17 innbydelser til ett bryllup og 2 bestillingskort utenom. Og i kveld har jeg hatt besøk av Nina og Bjørg og fargelagt motiver. Ikke det at jeg var så fryktelig produktiv.....fikk det ikke til i dag og det endte flere motiv i bosset enn det ble ferdige....og de var jeg ikke fornøyd med heller....hehe. Men fikk skravlet en del og storkoste meg allikevel. Tida går bare så altfor fort slike kvelder.

I morgen får jeg besøk av ene nevøen min, Egil på 6 år, som skal sove over her. Så da blir det nok anledning å fargelegge litt mere.....han pleier å like å få være med tante på den slags. Så da skal vi kose oss!!! Gleder meg.

Legger ut bilde av det ene bestillingskortet jeg har laget denne uken. Motivet er fra Diamonds, og jeg har fargelagt med distress.





Og her er kortet som jeg lagde til Elsi som nettopp hadde bursdag. Samme på dette kortet som de andre blomsterkortene. Fargelagt med H2o på akvarell.



GOD HELG!

1 kommentar:

Nina I. sa...

Heia!!!

Tusen takk for en superkoselig kveld (natt) i går:) Eg forstår ikkje kor timane bler av. Men sånn e det i koselig selskap.

Kjempeflotte kort du har laga og;)
Du e så flinke!!!

Ha ei fine helg!

Klem

Sider