tirsdag 2. september 2008

Jeg har fått 3 awarder fra 2 damer, tusen takk skal dere ha!

Den 1. prisen er "I love your blog" 'Award.Denne har jeg fått av både Ruth og Suzanne



Reglene for denne prisen er:
1. Vinneren kan sette logo på hennes blogg.
2. Link til personen du mottatt prisen fra.
3. Utnevne minst 7 andre blogger.
4. Sett koblinger av disse blogger på din.
5. Legg igjen en melding på blogger av jentene du har nominert.

2.prisen er "The Wylde Woman" Award.Denne også har jeg fått av Suzanne.



Reglene er:
1. Du kan gi det til ett eller hundre eller noen tall i mellom - det er opp til deg. Sørg for at du linker til deres nettsted i innlegget ditt.
2. Link tilbake til denne blogsite (http://http://www.tammyvitale.com//) slik Tammy kan gå besøke alle disse vakre kvinner og huske Formål med prisen: Hvis du vil sende kjærlighet og anerkjennelse for kvinner som lyser opp dagen , Lærer deg nye ting og lever livet fullt ut med generøsitet og glede.

Jeg ønsker å sende begge Award-ene videre til:

Maya
Gunn Marit
Anne Jorunn
Jorunn
Karen Maria
Monica
Beata

3 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann!!!

Tuusen takk for to kjempeflotte awarder!!!
Dei sender eg rett tilbake til deg og den kjempeflotte bloggen din, uten å nøle!

Kjekt å sjå at du hadde det morsomt på treff og sååå herlige babykort du hadde laga også! *smelt*

Håper alt er bra med deg elelrs, lenge sidan vi har "prtast" no!!!

Klem,
Jorunn

mo9ca sa...

For noen herlige babykort du har laget!! *dåååne* -og heldige dere som fikk reise på stortreffet!! Det hadde jeg så utrolig lyst til, men det lot seg desverre ikke gjøre :(

Tusen takk for to flotte awarder!! Setter stor pris på det!! *klem*
-og som Jorunn sier; jeg sender dem rett tilbake til deg! Du har en flott blogg med masse inspirasjon!! Takk for at du deler alt det flotte du lager med oss some er innom og sniker i bloggen din rett som det er!!

Ha en superduper dag videre!!
*klem*

Karen sa...

Tusen takk for awardene!!:) Digger den nye layouten på bloggen din, den er ny er den ikke? Og skikkelig mye lekkert du har puttet inn i det siste!

Sider