onsdag 3. september 2008

Nye stempler

I helgen var jeg, Nina, Bjørg og AnitaT på stortreff i Oslo/Grorud. 130 jenter som laget kort eller scrappet. Har hatt en fantastisk helg,og lattermusklene har virkelig fått kjørt seg. Selv om det ikke ble laget så mye, ble jeg desto mere inspirert av alt det flotte som ble laget, og ikke minst av Anita og Maya som vi var så heldige og sitte sammen med. Takk for kjempehyggelig selskap hele helgen. Og ikke minst takk Nina for kjempekjekt reisefølge, gleder meg allerede til neste gang!

Ble desto mere shopping,jeg og Nina var innom Bikuben på Strømmen da vi kom på fredagen, og så var det flere butikker som var representert på treffet også. Fikk med meg hjem blant annet den nye plata til North Star Stamps med tekster på dialekt her fra distriktet, som hun har laget spesielt til Scrappe- og Stempelmessa som skal være på Sandnes i helgen som kommer. De har allerede vært flittig i bruk.


6 kommentarer:

Maya sa...

Tusen takk til deg også!
For ei helg :)
Den kommer jeg til å leve lenge på (kjenner det i lattermusklene enda ;) )

Takk for awarden,og du finner en hos meg også ;)

Klemmer fra Maya

Maya sa...

Her går det fort i svingene altså *fnis*
Skulle jo si att kortene dine er Rååålekre!!

Ha en flotters dag :)

Klemmer

Else Irene sa...

Og jeg er sååååå misunnelige på dere som var på treff!!! Neste gang er jeg med, helt sikkert :)

Nydelige babykort, med kule tekster! Kanskje jeg må kjøpe den jeg også....må tenke litt *hihi*

Vi ses i helga, gleder meg stort!!!

God klem, elsi

Anita Hagen sa...

ååååå fy katta så flotte disse ble. Jeg så jo de lekre storkene når du fargela dem, men det er liksom prikken over i'en å se de ferdig montert på kortet. Du fargelegger som en gudinne da *sukk*

Takk for sist forresten. Håper det kommer flere treff som dette.

Ha en fin dag videre!

Klem fra Anita

Inger Marie sa...

Nydelige babykort Ruth :)

Ha en flott dag

Klem fra Inger Marie

Karina Beck sa...

Super sødt kort.

Sider