mandag 20. juli 2009

Sånn kan det gå.....

....når en ikke klarer holde orden i "sysakene"....

Inspirert av Nina og Maya så legger jeg ut før bildene av hobbyrommet mitt mens jeg rydder og omorganiserer. Hadde flyttet en del ned fra arbeidsbenken før jeg tok bildene, samt fjernet den stasjonære pc-en som skal bort....ikke plass til den lengre. Og så har jeg planer om å få frem symaskinen fra sin lille hule i kleskapet, så blir den kansje brukt en gang iblandt også :)

Under her er altså spisebordet i stua...det er altså IKKE slik det skal se ut.....er jo en grunn for at jeg laget meg hobbyrom.



Umonterte stempler som ligger i stabler klar til laminering og sortering i ringpermer, og dette er altså på kjøkken...



I denne kroken har jeg pleid å sitte mest og arbeide, men nå har jeg planer om å ha symaskinen her.



Og i denne kroken har den stasjonære pc-en stått, men nå blir det arbeidshjørnet jeg kommer til å bruke mest. Der har det jammen meg kommet med en liten linselus også ser jeg, Lillemor klar for å kvesse klørne på klorebrettet i gangen :) Hun liker ikke når jeg rydder da....blir så mye styr at hun ikke klarer slappe av...men hun pleier være veldig fornøyd etterpå og gå på nye oppdagelsesferder :)



Enda ett oversiktsbilde fra annen vinkel.



Da er det vel bare å brette opp armene en dag eller to eller tre....*dåån*

6 kommentarer:

T's Creations sa...

Ja, man må rote for å rydde. :fnis: Du har mange muligheter til hvordan det kan bli, så nå venter vi spent på sluttresultatet. :) Og kanskje finner du igjen bortglemte ting underveis? :)

Maya sa...

Rot er tegn på kreativitet! ;)
Gleder meg til å se det ferdig,Ruth :)
Go`klem fra Maya.

Else Irene sa...

Lykke til med ryddingå *fnis* Eg sko absolutt gjort det sama, men vet ikkje om eg gidde *hihi* Trur eg må ha en tur te IKEA fysste....


Kos deg!! Klem, elsi

Anonym sa...

Ja, det går nok en dag eller to her.... Men, det kommer sikkert til å bli supert etterhvert. Gleder meg til å følge utviklingen her. Lykke til.

Karensneds

Sivic sa...

Lykke til med rydding og omorganisering!!

Aina sa...

Lykke til! Det blir forhåpentligvis bedre etterpå...hvis en finner igjen alt...
Det er det som er så skummelt med å snu rundt på alt. En lager et nytt system, og så finner en ikke igjen alt :O)

Sider